Logotype

  E-post: info@ksrr.se

  Kundservice 020-40 43 00

    Dela på Facebook

    Följ oss på Youtube

    Följ oss på LinkedIn

  Följ oss på Instagram

Utfyllnad

Arbetsledare till kundservice

Är du en engagerad ledare med erfarenhet av kundservice?

Vi söker en arbetsledare, som med engagemang, glädje, mod och nytänkande leder sina medarbetare mot våra uppsatta mål. Vår kultur bygger på kundfokus, samarbete, ansvar samt ordning och reda där alla individer räknas och där prestigen inte bromsar.

Din primära uppgift blir att leda och fördela det operativa arbetet med fokus på kund, kvalité och ständiga förbättringar. Du ser till att rätt person är på rätt plats, har rätt kompetens och bra förutsättningar att göra sitt jobb.

Har vi samma synsätt på ledarskap och kundservice hoppas jag du läser vidare!

Rätt från mig

Det som genomsyrar KSRR är att alla medarbetare ska leva efter Rätt från mig. Det är vår grund i arbetet med ständiga förbättringar. Vi är övertygade om att vi kan förbättra avfallshanteringen genom att alla medarbetare gör rätt från sig och ständigt ser utvecklingsmöjligheter i våra processer. Din del i detta arbete blir att utveckla processerna och medarbetarna inom kundservice.

Tjänsten

Kundservice på KSRR är baserat i vårt aktivitetsbaserade kontor på Moskogen, väster om Kalmar.

Vi har redan idag kommit en bra bit med digitalisering i kundservice men en stor del i din roll blir att hitta och driva igenom ytterligare digital transformation, allt för att kunden ska få ett så snabbt och professionellt svar som möjligt.

I skrivande stund är inte alla politiska beslut tagna men det lutar åt att förbundet kommer att utvidgas med tre medlemskommuner från 1 januari 2021.

Om det blir så kommer ytterligare fyra medarbetare att rekryteras in vilket innebär att du kommer ha sju direktrapporterande medarbetare. Kundservice kommer vara en nyckelfunktion när vi ska implementera våra nya medlemskommuner i förbundet och där kommer du ha en viktig roll.

Din profil

Du är en prestigelös person som engagerar genom ditt mod, kompetens och din personlighet. Vi vill att du har ett gediget intresse och stor erfarenhet av ledarskap och kundservice.  Du ser den individuella uppföljningen och det nära ledarskapet som en grund i att ni tillsammans ska nå de mål som finns uppsatta för enheten. Troligtvis har du tidigare haft en ledarposition på en kundservice där KPI: er är vardag och varit med om någon typ av förändringsresa.

Tjänsten ställer krav på B-körkort.

Ansökan via Visma Recruit >>
Vi behöver ha din ansökan senast 9 juli.

Ksrr använder cookies för ge dig en bättre användarupplevelse. Jag godkänner